Friday, July 10, 2009

Main terbang2 kat Pantai Chenang ???

Murning uolzzzzzzzz,ok kew tidakkk?Harus ok kan,dah tentu esok cuti sakan bagi yg bercuti lorrrr,yg keje tetap keje!so,jangan ler nak moody ke ape bagia ek!AJ ok jewww,ade banyak gumbira juga,malam ni nak balik Kampung Alor Gajah...Mak Abah!im back!
k uolzzzz,N3 kali ni,AJ nak uolzzzzz menghayati,menikmati,merasai.....ape2 je larrr.Video mase AJ g Pantai Chenang,Langkawi...Adakah uolzzzz henggat lagi?n3 "Cinta's Team Jejajalan p Langkawi"....Kat Pantai Chenang tu,AJ ade naik yg payung terjun tapi kene tarik gune bot laju...ape name nyer ek?Jakun ooooooo,memang AJ dah nekad nak naik dari kat KL lagi...puas hati walaupun kene bayar macam mahal jer rase..huhuhuhu...tp takper,asal dah merase kan katenyer!Memang thrill uolzzzz,mase nak naik AJ ok jer,terkinje2 macam Berukzzzz,tp bile bot dah mule tarik,kaki dah tak jejak bumi,jantung rase macam nak terlucut dari injap2 badan nik.Harus gayat & macam2 perasaan lagi,nyesal naik pun ader....Tp uolzzzz,sekejap jer takut,bile dah ade kat atas tu,ok balik...best sangat!rase taknak turun jer..otak jadi tenang setenangnyerr..Tinggi tau terbang,betul2 tengah laut kite terbang...Merase la jadi Burung jap...asyik jadi Mak Hayam jer...kali ni jadi Mak Burung lak!wahahahahaha...statement sangat!
Kite terbang tak lame pun kat atas tu,sekejap jer...tu AJ rase macam tak berbaloi gak bayar utk terbang sekejap macam tu....tp ok lorrrr!Manusia Tak Penah Puas Kan .....
Waktu nak mendarat,takut tadi datang balik,kalu silap style,confirm ke laut kite jatuh!Dah ler,mase tu,AJ tak pakai baju mandi,coz baru balik dr shopping kat pekan,henggat saje nk jejalan kat Pantai,tup2 ade menatang tu,AJ naik jer dgn baju jalan tu....Mamat yang jage,dowang kate,kalu taknak basah jatuh dalam laut sambil kene makan dengan Anak Ikan,kene mendarat cantik ikut sasaran kat pantai....Harus uolzzzzz,AJ berjaye mendarat ikut sasaran...jatuh mendarat pun tak tergolek bagai,sempat pose manje mase jejak bumi tau!Terus terpikir jap nak tukar profesion jadi Tukang Payung Terjun lak!
Yang penting,member2 AJ,si Tam,Meor,termasuk pengunjung2 lain yg ade kat Pantai sume tergelak macam Berukzzzz gak tengok AJ mase main menatang ni...Dari nak terbang sampai nak mendarat,mane taknyer,AJ terjerit terlolong macam Kakak AJ,Kakngah aka Keliwon!!!
Kalu uolzzzz ade jumpe menatang ni kat ne2,harus mencube ok...sekali dalam seumur idup,terbang macam burung Kasawari...
Muahhhhhhhhhhhhhhhh




video



Ni mase nak Terbang....uolzzz dengar betul2,mulut AJ tak habis2 membebel ntah ape pun tak tau!mase ni ler dah rase macam nyesal jer naik...





video


Ni mase nak mendarat....memang macam profesional!!!
Siap mase ni,mamat yg jage menatang tu,boleh die cakap..."Bagus mendarat,tengok,sape cakap owg2 macam u ni takleh naik bende2 macam ni?"
Statement mamat tu very the kan!ape maksud ko Mat,"owg2 mcm u ni"....ayo harus terkesime kejap mase tu!huhuhuhuhu...ape ko tak nampak ker bulu kaki & tangan aku yg very the manje nik!


Nota Gedikz : Video dirakam gune Hp jer,harus tak cantek sangat uolzzz!


Muahhhhhhhhhhhhhhh!

2 comments:

  1. hai aj...
    thank la jd follower pertama as....
    as kagum la ngan aj, boleh buat dua keje dalam satu masa. lama dah ke keje gomen tu? as minat gak bhg panten2 ni, ader gak ikut dulu2 masa lum kawen, la ni rehat dulu buat benda belakang tabir je...

    ReplyDelete
  2. Welkom farina!
    AJ dah keje gomen lebih kurang setahun 6 bulan....kekadang letih gak wat 2 keje dlm satu mase,tapi kan,seronok bile kite wat keje yang kite minat!so,keje2 tu jadi senang...lagipun,AJ kat gomen,bukan leh keje susah sangat,Pegawai Khidmat Pelanggan jer...
    Farina wat keje belakang tabir mcm ne ek?

    ReplyDelete